Facebook FarmVille 2 Sonsuz Hile Programı

18 Mayıs 2013 Cumartesi 11:56

» Facebook FarmVille 2 Sonsuz Hile Programı // Download «

Selam arkadaşlar bu hile ile kodlarla uğraşmadan tek tuşla her şeye sahip olacaksınız.

PROGRAMI INDIR

Güncellendi!

-Sonsuz Para

-Tüm cash itemler bedava

-Tüm oyundaki birimler bedava

-Sonsuz Su ve diğer meteryaller

-Tüm temizleme tek tuşla

-Ve oyunda olmayan tüm itemler sizde olacak

Dikkat: Oyunu aç hatası verirse farklı tarayıcıdan deneyiniz.!

Kullanım resimdedir

Dikkat tarayıcınıza uygun yeri seçiyorsunuz.

Video eski hileye aittir yapılış aynıdır.


» Facebook FarmVille 2 Sonsuz Hile Programı // Download «

10 yorum:

  1. Trainer'i açıyorum tarayıcıyı bulduk oyunu bulamadık gibi bir hata veriyor farmville 2'deki bi komşuyu ziyaret ettim sonra tekrar denedim yine olmadı.ben windows 8 kullanıyorum bu arada bu hata neyden kaynaklanıyor olabilir?

    YanıtlaSil
  2. emege saygı teşekürler benim bi sorunum var markettekiler altın olmuyor önce oluyordu şimdi olmuyor bazıları çalışıyor ama oyun donuyor acil yardım dün öylen 3 ten beri pc nin başında oyunla programla ugraşıyorum firefox çöktü olmadı expoler çöktü olmadı chorme dondu çöktü olmadı hırs yaptım sabahladım hala ayaktayım cıldıracagımmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  3. şükrü muhammad gökçer kardeşim bi açmada bi hile yap firefox flash playeri seç yavaş yavaş acele etme

    YanıtlaSil
  4. şükrü muhammad gökçer kardeşim bi açmada bi hile yap firefox flash playeri seç yavaş yavaş acele etme

    YanıtlaSil
  5. Abicim yeniden şu 1.durumda kullandığımız her şeyi ücretsiz yapma olayını restore edebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  6. merhabalar imarkette ücretsiz olmuyor hala parayla ve altınla alma var. Yardımcı olur musunuz ?

    YanıtlaSil
  7. kardeş dedigin gibi yaptım oyun açık programda açık chrome den giriyom seçiyom açmiyor hata veriyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  8. bendede calismadi yardimci olurmusun admin

    YanıtlaSil
  9. arkdaşlar indirmeye çalışıyorum ama popi tv programı yüklüyo habire yardımcu olurmuusunz????

    YanıtlaSil
  10. 1. iyi kullandığımda flash player çöküyor hangitarayıcıda denediysem olmadı 2 ve 3 te patlamış şuan sadece 4 numara çalışıyor oda fazla kasma yapıyor

    YanıtlaSil

Bu sayfa size sadece bir kes görülecektir.