Sanalika Süper Bir Bug Hilesi Resimli Anlatım

11 Haziran 2013 14:37

Sanalika Süper Bir Bug Hilesi Resimli Anlatım

Not: hile fixlenmeden hemen deneyiniz.

Şimdi Arkadaşlar İlk Olarak Olimpos 4′ e Gidiyoruz..

p0nt6 Sanalika Süper Bir Bug Hilesi Resimli Anlatım

Hiçbir Programa Gerek Yoktur…
Ama Lakin Çantanızda Sadece 1 Tane Süresiz Işın Kılıcı Olması Gerek..

p0ntk Sanalika Süper Bir Bug Hilesi Resimli Anlatım

Daha Sonra Osman Amcayı Tıklıyoruz…
Orda 2. Sayfada En Alt Sağ Köşede 15 Günlük Işın Kılıcı Var 1.000 Sanile Satın Al Diyoruz Aldıktan Sonra

p0nty Sanalika Süper Bir Bug Hilesi Resimli Anlatım
Çantanıza İyi Bakın 2 Tane Süresiz Işın Kılıcı Bulunacaktır Arkadaşlar F5 Çektiği Zaman Gitmiyor
p0nu1 Sanalika Süper Bir Bug Hilesi Resimli Anlatım
Bu sayfa size sadece bir kes görülecektir.