Sanalika Yeni Mobilya Hilesi Videolu Anlatım

06 Haziran 2013 23:51

Sanalika Yeni mobilya hilesi Videolu Anlatım Ve Cheat Engine indir

sanalika1 Sanalika Yeni mobilya hilesi Videolu Anlatım Ve Cheat Engine indir

Sanalika Hileleri

Arkadaşlar şimdi size mobilya hilesini anlatıcam (Yeni).
Dikkatli okuyun izleyin

Gerekli Program: Cheat Engine (İndir)

Anlatım:
1. Cheat engine açıyoruz envanterimizi açıyoruz orada kaç adet o eşyadan varsa yazıyoruz aratıyoruz (4 Byteste olacak.)

muld8 Sanalika Yeni mobilya hilesi Videolu Anlatım Ve Cheat Engine indir
2. Sonra yere 1 adet o eşyadan koyuyoruz sonra kaç olduysa onu yazıp next scan’e basıyoruz
muldq Sanalika Yeni mobilya hilesi Videolu Anlatım Ve Cheat Engine indir
3. Böle böle 1 tane kalana kadar yapıyoruz (2 Tane kalırsa üsttekidir)
muldl Sanalika Yeni mobilya hilesi Videolu Anlatım Ve Cheat Engine indir
4. Sona kalanı aşağı indirip değerini yükseltiyoruz
muldn Sanalika Yeni mobilya hilesi Videolu Anlatım Ve Cheat Engine indir
5. Active’ye bir tık atıyoruz ve yere o eşyadan koyuyoruz hep (1 tane koyunca yazdığınız rakama yükselir) koyuyoruz sonra f5 atıyoruz envanterdekiler gidecek ancak yerdekiler durcak sonra yerdekileri envantere koyuyoruz ve orada kalıcak hep İyi mobilyalar.
muldb Sanalika Yeni mobilya hilesi Videolu Anlatım Ve Cheat Engine indir
Videolu anlatım
Bu sayfa size sadece bir kes görülecektir.